Wednesday 3 November 2010

Poket Kembali Penuh =)

hai kawan-kawan! selamat pagi :)

nk gtau ni, petang semalam aku g outing. nk kuarkn duit yg mummy aku bank-in. alang-alang aku try la cek elaun aku dh masuk ke lum an.. finally!!! masuk pon! ^^ tp separuh je. haish. xpela,bila campur ngn duit mummy bagi kira ok la :) alhamdulillah~~

so,bila dh ada duit pe lagi. g shopping la. hehe. tak beli pape pon. juz beli stok makanan. bila kira-kira adala dekat RM35 habis. ok la tu an? hehe.. yg penting aku dpt beli coklat Cadbury. ilang stress aku jap ^^

k la, t ade cerita lgi aku update k. pagi ni aku tak wat pape lgi. bangun-bangun terus update blog. semangat berkobar nk cerita elaun dh masuk. haha. ok bye!
p/s: nekad ari ni nak start study untuk quiz mlm ni + final exam ^^

2 comments:

gabanMorka said...

exam sampai dah nak abis november pon bagi half gak...taik idung masin

DhiraFauzi™ said...

tau xpe. haha!

LinkWithin