Tuesday 30 November 2010

No More "all EYES on MCXERA"

assalamualaikum pembaca setia ;)
December '08 - November '10

rupanya dah dekat 2 tahun aku berblogging ek? tak terasa pon. mybe dulu jarang update kot. entri pon 2 or 3 kali sebulan. eh, silap! 2 or 3 bulan sekali. heh! mcm yg aku bgitau kt blog lama, aku akan delete blog aku dalam bulan NOVEMBER. so, aku delete la ari ni. LAST DAY OF NOVEMBER. haha! ekceli, berat ati sebenarnya sbb tu la tangguh smpai ke 30hb. gambar kt atas ni pon aku print screen before aku delete :(

tp nasibla aku reti nk pindahkan entri kt blog lama masuk dalam blog baru. tak la terasa sangat kehilangan sayang aku tuh. hee~ so, korg jgn pelik la ek klu tgk 1st entri aku start bulan JUN '09 tapi kat sini tulis:


.:: all EYES on DIYRA ::. was created on 25th September 2010

untuk pengetahuan korg, blog baru ni aku wat sempena birthday aku yg ke-20. weee~ maknanya, umo aku ari ni 20 TAHUN 2 BULAN 6 HARI. ngeh ngeh ngeh :D

all EYES on MCXERA >> all EYES on DIYRA ;)

LinkWithin