Tuesday 2 November 2010

Welcome November!

Is it going to be the best or the worst month for this year?
Hope everything will juz fine ^^
ALLAH yang menentukan segalanya. AKU, hanya mampu merancang.


bulan November sinonim dengan bulan FINAL EXAM. apa lah nasib aku kali ni ye? secara jujur, sem ni aku sangatsangat la pemalas! nota & file. suma ntah ke mana. haha! kalau ditanya punca or sebabnya, of course la jawapannya BROADBAND! yes, mendalah ni la yg wat makin ari aku jdi smakin malas. haishh.. ape la nk jadi.

last skali aku nk gtau, blog aku yg dulu (.:: all EYES on MCXERA ::.) akan diDELETE dalam masa terdekat. aku dah pun pindahkan semua entri masuk dalam blog baru aku ni. k smpai sini je utk kali ni, i got to go. ada kelas & kuiz lepas ni. nk study ckit. bye sume :)

No comments:

LinkWithin