Monday 1 November 2010

31/10/2010: Awesome Day!

ari terakhir untuk bulan 10. sangat beshh!!
semalam aku rasa bosan. tp ari ni lain. betol la org cakap.

"Hidup Ni Ibarat Roda:
Kadangkadang Kita Di Atas
dan Kadangkadang Kita Di Bawah"

ari ni aku g Stadium Majlis Perbandaran Pasir Gudang. kat sana ada event ape ntah. yg penting berkaitan ngan kebudayaan. nk tau x, aku g sana naik bas kolej! aku rasa maybe ni kali terakhir aku dpt merasa naik bas kolej. huhu. yela, aku kn dh nk habis sem. pasni dh praktikal.

ok, berbalik kpd topik. macam mne aku leh trpilih g sana? sebabnya...aku tak balik bermalam! kiranya Misz Sabar bgi peluang la kt sapesape yg tak balik tu join event nih. takdela bosan sgt kn. at first, aku tanak g aw. sbb aku malas nk serabutkan pale pilih baju. haha. tp last last aku g gak. tak rugi kot!! plus g ngan member yg masuk air. (Mas, Dayah & Salsa) haha!




aku ckp tak rugi sbb masa tak terbuang camtu je mcm dok kt hostel. at least bila kuar kolej ni, leh la ilangkan stress nk menghadapi final exam ni kn..lgipon mmg tade mende nk wat pon. yg bestnya siap dapat jumpe artis tuh! Haziq AF4 & Maulana AF8. wat pertama kalinya aku rasa Haziq sangatsangat la comel! peramah & kelakar. hehe. then kitorg habiskan masa jalanjalan pusingspusing satu stadium tu. dapatla gak snap beberapa gambar ^^

muke aku bahagia gyler time ni. so, kne sensored. haha!

bila dah habis event tu, Misz Sabar ajak g Jaya Jusco Larkin! yeahhhh!!!!! aku & mas happy sangatsangat! sebab semalam kitorg tak dapat pegi coz elaun tak masuk lagi. tp ari ni kitorg dapat!! tak payah buang duit buat tambang. haha! biarla tak dapat elaun pon janji aku dapat window shopping. puas ati aku! seronok sangatsangat!! & yg wat aku tambah happy, dapat makan Sizzling Yee Mee! aku mengidam kot ari tuh! siap update kt status FB lagi. ngahahaha! then dapat makan Yong Taufu kuah itam. hehe! susah kot nak cari kt Johor ni. kalau ada pun, mesti kuah sup.


tp kitorg tak leh lama, ada masa sejam setengah je. memang kitorg jalan lajulaju r. nk saving time punye pasal lutut aku yg injured dlu bertambah sakit. nak menangis je rasa. time dalam bas ondway balik mmg aku diam je. sibuk dok urut lutut. nasibla Dayah bawak Minyak But But dia tu. hehe. dah lama sikit baru OK balik ^^ pastu aku trtdo jap. tuptup! dah sampai kolej rupenya. memang penat gyler! tp aku tak kisah. seronok gyler kot!!

k la, sampai sini je setakat ni. aku pon dh ngantok nih! nasib sok tade kelas. yeayea~~
catch u later, daaaaaaaa~~~

No comments:

LinkWithin