Monday 8 November 2010

Demam Final Exam

salam people! ;)
eh! jap²!! korang jgn salah faham oke. aku bukan demam sakit tuh taw.
*mintak dijauhkan*

alhamdulillah aku dikurniakan kesihatan yg sgt superb! ^^ maksud td tu kt kolej aku skrg ni musim final exam. untuk kali ni batch aku la yg merasmikan minggu final exam ni. first of all, nk wish goodluck kt member² KPM Bandar Penawar especially yg sama batch ngan aku (Julai 2008). korang sume, bersabar yee? tak lama lagi dah..hehe! 



pagi td dh start 1st paper :STRATEGIC MANAGEMENT: komen aku? so far so good laa~ tp part case study tuh cm hampeh! otak aku mmg dh kering sekering-keringnya coz aku dh berhempas pulas memerah otak yg tak berapa nk besar byte nya ni. tak kisahla yg penting skrg aku dh wat yg terbaik. hanya berserah kpd Allah~
pssstt: 1 Down, 5 More To Go

No comments:

LinkWithin