Sunday 26 September 2010

Tujuh Hari Ibarat Tujuh Bulan!

nak tau npe aku ckp camtu?
sebabnyaaaaaaaa................. 
macammacam jadi dlm minggu ni
then aku tk rasa pon bru seminggu dok sini
rasa mcm dh lama gyler. haishhh...

mcm dalam entri lepas, aku ada ckp byk benda yg menanti kt kolej.
sebagai bukti~~~~~!!!!!!!
untuk minggu ni aku dah dpt 2 assignment! yesss!!!!
hahahahaha *tawa dlm tangisan*
assignment yg dpt sblum ni pon tak setel lagi. hadoii..
pastu utk minggu ni je, ada 1 test, 1 quiz.. alhamdulillah boleh la wat..
presentation pon ada 2.. tu pon nsib dh wt preparation before cuti ari tu..

dah. cukup fadhira. tutup citer pasal akademik. haha

ok, dlm minggu ni jugak, pihak kolej ada wt jamuan hari raya.
& aku sebagai ahli PRS kena handle bahagian makanan.
ekceli, tlg cedukkan lauk je. heheh. bunyi cm berat je tugas. padahal.... :D
tp even tlg cedukkan lauk pon penat jugak weyh! suma berebut-rebut!
agaknya msti rmai yg berlapar dri pagi kan? tup! tup! dpt mkn nasi himpit je.
hurmmm..its ok la..it's better than nothing..
maybe sebab thun ni rmai sgt student..tak macam 1st sem dlu..
gyler best lauk2 dia! leh dikatakan MACAM-MACAM ADA!!!! ^^
plus, dlm minggu ni kepala aku terhantuk kt simen + terjatuh bilik air.. kelakar bila ingt blik. haha!

ni la krew-krew yg cedukkan makanan. haha!
bestfriends 4 eva!!
bergambar ngan classmates


kudin a.k.a penjual topup #1 kolej

No comments:

LinkWithin