Saturday 18 September 2010

Syioookkknyee Raya!

salam semua..
selamat hari raya aidilfitri! maaf zahir batin.
ok, kali ni aku nk cter sambutan hari raya aku kt kampung.
quick updates only k, simple & korg pon rajin ckit nk baca :)
1st day:
-awesome!
-my eyes seems to be like shining star. bersinar-sinar coz whole family tema pink! wow~
-makan. makan. makan dan makan. hahaha.
-kutipan duit raya sangat2 lah membanggakan bgi seorg yg bergelar pelajar kolej tahun ke-3 :P
-jdi photographer sambilan. syok gyler dpt pegang nikon D60. heheh. *pegang pon jdi la*






 




2nd day:
-so so
-kne marah coz bgun lambat. haish.
-ziarah kubur arwah atok.
-melawat kawan lama abah. mcm jejak kasih plak. seronok tgk & dat time i was like "mcmni ke bila aku,mas & azmi dh ade family sendiri jmpe balik 10 thun akn dtg??" wahaha~!!
-g umah family belah mummy.
-eat. eat. eat and eat. heheheh.

3rd day:
-bole la. tak penat sgt like the days before.
-konvoi ke umah Ayah Mi (adk abah). umah dia betol dalam hutan. suma 5 kereta! seronok!
-dpt snap byk2 gambar coz tmpt cantik. penat! huhu.
-aku tak sihat. bersin non-stop. muka start gatal. mata bengkak. main kucing lagi!!!!!



 

4th day:
-superduper awesome!!
-pergi Pantai Ama Nao, Narathiwat. yeaaayyyhhh!!! seronok! *maksu sponsor mmgla best* :D
-penat snap gambar. haha.
-makanmakan lagi!!! gila betol. ish3






5th day:
-went visiting my mum's relatives. (Kg. Delima, Kg. Bunut Susu, Kg. Kubang Batang)
-penat gila! 6 rumah kitorg pegi. smpai xsempat lunch. kenyang minum air je. hahah.

6th day:
-dok rumah kemas umah & packing brg coz esoknya nk balik KL.

itu sahaja setakat ni... ^^
again, selamat ari raya aidilfitri!!
esok dh balik Johor. sambung beraya kt sane plak.
tp tak leh nk beraya sgt coz assignments,quizzes,tests,presentation,MUET sdg menanti.
haishhhhh~~~
k la, if ada sumthing interesting yg aku nk share, aku akn update k.
thanks for reading... :)

No comments:

LinkWithin