Friday 17 September 2010

Berbuka @ Pappa Rich, Sunway Pyramid



6 September 2010
aku, mas, azmi, shikin, kawan shikin, sham & wan (boy mas)

setelah 2 bulan tak bersua muka, kini kami berkumpul semula. ecehhh..hehe.. ekceli, nk update mlm tu jugak tp xsempat coz balik tu trus packing brg & kemas umah. coz esoknya nk balik kampung.
so, ari ni aku post jela even cter dh basi. heheh.
plan berbuka samasama ni sjk aku & mas kt kolej lgi. alhamdulillah plan mnjadi..sempat gak la jumpe & berbuka ngn besties before raya ni.
tp aku dtg lmbt ckit. eh, bukan. lambat byk. xjoin dorg tgk wyg & main boling.
aku dtg kul 5 kot time tuh. haha. sory kawan!! huhu. nsibek smpai2 je dh booking tmpt mkn. kali ni pilihan kitorg kt Pappa Rich. tmpt fav aku :D
&& lgi 1, dpt jmpe wan 1st time secara live. heheh. aku happy time tu. apatah lgi mas. haha.



wan+mas=sweet couple <3


ni antara makanan yg kitorg order. menu kbnyakan masakan melayu.


and diz is mine!! sedapsedap! & harga berpatutan^^

No comments:

LinkWithin