Monday 6 September 2010

Move Along

fuh fuh fuh! uhuk3!! *membersihkan debu + habuk*
hehehe
dah bersawang rupanya blog aku nih! huh!

salam suma.. i'm home! cuti 2 minggu. yeayy!
ari ni genap sbulan aku x update blog..
gyler malas nk update. ekceli, byk bnda jadi spnjg sebulan ni.
berbuka puasa kat surau, MARA Got Ideas, konflik kawan, konflik tmpt praktikal.
huh! banyak sgt2. tp kesimpulannya utk sebulan ni aku sgt enjoy.
hidup aku xboring & aku mampu bertahan dok kt kolej tu selama 2 bulan.
yeahhh!! (selalunya aku akn jdi homesick klu dh sebulan xblik umah)
mybe sbb byk join xtvt kt kolej + assignment still go on with the flow.
even kadangkadang ada ketinggalan. tp xtau r pas raya nnti camne.
msti bz gyler....

tp yg tk berapa nk cambest, result aku mkin ari mkin teruk.
aku rasa sem ni aku malas gyler. maybe sbb broadband ke? on9 je keje. huhu.
harap mood belajar aku datang pas cuti raya ni. amin~~
'last sem kt kolej fadhira, bertahan ye? chaiyok2!!!'

k la, post kali ni smpai cni dlu k? ekceli, aku nk g berbuka kt luar ngn member ari ni.
t klu rajin aku update post malam ni k. daaa~~ selamat berbuka sume~~~~

2 comments:

Muhamad Khairul Anuar said...

boleh caye ker ko kemas rmh...
hahaha

fadhira™ said...

bukn kemas umah r bob..
aku bersihkan blog aku ni..
dah sebulan..
so, berhabuk la..haha..

LinkWithin