Monday 14 February 2011

New Look With New Spectacles

assalamualaikum :)

finally, saya dah ada spek baru ! woohoo ! baru dapat tengahari tdi.


tepat jer pukul 1 tengahari aku terus meluru ke tempat parking kereta belakang warehouse.. takut timing lari.. haha.. aku amek kereta park depan kantin then terus masuk amek makanan.. nasib tak ramai orang.. mana tak nya, aku kuar lagi cepat dari diorang sumer.. 'dia' pun tak kuar lagi.. pecah rekod sebab mendahului 'dia'.. haha.. 

aku makan memang dah tak pandang kiri kanan, makan pun senyap jer, tak sempat dah nak sembang sembang! cuma aku ugut kak aziana suruh makan cepat kalau tak, tinggal. jahat gyler kan? haha! habis makan terus gerak la! tunggu ape lagi! :D 'dia' sempat htr mesej tnye cepat-cepat nak pegi mane. pelik agaknye kot tengok aku kelam kabut gitu..

jalan pun tak berapa jem. ok la tu. dalam 10 minit aku dah sampai kt kedai spek tuh. dah setel sume, g topup n isi minyak sat.. bahagia kot drive pakai spek baru! time tu rase macam jalan tu aku yang punye.. muahaha.. alhamdulillah aku sampai warehouse sebelum pukul 2.

time aku masuk warehouse ade la beberapa response aku dapat. antaranya:
1. waaahhh.. dira tukar spek baru laa.. duit baru masuk ker? bila nak open table?
2. (dari jauh) diraaa.. nampak tak ni berapa? sambil tunjuk jari menunjukkan empat.. -_-"
3. ko pakai spek ni nampak cam makcik makcik. *erk???
4. makin lawa la pakai spek tuu.. *korang leh agak kot sape yg ckp ni :P

haishhh... macam-macam ada.. suke sangat nyakat aku.. lantak korang laa.. asalkan korang bahagia.. papepun, aku nak berterima kasih kat dak kecik, Puteri Zurina pasai dia la yg temankan aku pagi ukur spek.. dia la yang carikan spek yang sesuai dengan muke aku.. n aku berpuas ati dengan spek aku sekarang ni.. :)

2 comments:

gabanMorka said...

ko mcm ciplak spec aku je?

haha

DhiraFauzi™ said...

haip ! tak baik main tuduh tuduh !
tak ciplak pun tapi lebih kurang :)

LinkWithin