Saturday 26 February 2011

Farewell Party : Steambot @ Restoran MAEPS

assalamualaikum :)

25 Februari 2011. tarikh yang aku nanti-natikan selama nih! pasai aku dah habis praktikal la beb! huahua! pejam celik pejam celik rupenya dah genap 12 minggu aku menabur budi dan jasa berkhidmat kt KLB tuh. selamat la aku habis sebelum diorang pindah ke rawang tu ye.. tak payah aku nk pening-pening kepala cari rumah sewa..

ok, back to the story! seriously aku ckp, semalam memang aku takde mood langsung nk wat keje. ape yang aku wat juz menyibukkan diri settle kan buku log or dokumen-dokumen yg kolej nak, mintak exec isi evaluation form and whatsoever. senang cter memang aku tak sentuh keje aku kt KLB semalam. haha! kesian kak jie *partner keje aku* ape yang aku tau, malamnya tu dah plan nk pegi makan-makan dengan member tempat keje. kebetulan kena pulak dengan last day aku praktikal kat situ kan, secara rasminya jadi lah farewell party. hehe..

& lokasi yang menjadi pilihan adalah Restoran MAEPS, MARDI, Serdang. kak aisyah cakap kat sana ada jual steambot segar n harga pun berpatutan. RM19.90 per person! makan lah brape banyak korang nak, sampai muntah pun takpe. tehee..

ni dia geng steamboat kami! tiga meja sampai! ;)

2 jenis sup: tomyam & sup berempah. sedap sedap!
yezzaa.. ni dia team bujang.. *rindu korang! :(


kek hasil air tangan kak aisyah! tengs! sedap sangat tau kek blueberry nih!

bergambar depan restoran sebelum balik. baeekk punyaaaa! :P
ape yang aku leh cakap, memang steambot kat sini berbaloi-baloi la kawan! FYI, bukan ada steamboat je tau! nasi, mee, ABC, aiskrim, air sume ade! dengan hanya RM19.90! *ecehh..macam promoter plak* nasihat aku klu nk makan steambot ni better in group. setakat nak pegi 2 3 orang memang tak berapa syiok la weyh. makan berebut-rebut la baru nikmat! haha! nak tau lebih lanjut klik RESTORAN MAEPS .

p/s: on the way balik sesat sampai ke putrajaya. haha!

2 comments:

nojie said...

besh!besh!besh!!!

DhiraFauzi™ said...

besh kan! nnti dira nak pegi lagi! weee~~

LinkWithin