Thursday 17 June 2010

Oh! Result!

semalam aku dpt berita dri sumber yg leh dipercayai yg...
result dh kuar tp tak disebarkan lgi :D
& salah seorg lecturer kolej aku ckp yg dak DLM batch aku 
(sem 4 sesi Jan-Jun '10)
RESULT SUMA TIP-TOP!!! WeEeEeE~
berita baik tuh! & 2 org member aku dh dpt tau result dia.
dari mana pon aku tak pasti. diorg lepas 3 pointer. tahniah korg! <3
salah sorg member aku ada ckp yg harapan aku nk dpt COPA sgt tinggi
tapi utk kali ni aku tak berapa yakin coz sem ni aku tak dapat perform well
papepon aku dh cuba yg terbaik time final ari tuh. huhu.
harap-harap takde paper yg repeat. amin~
dlm banyak2 subjek aku pling takot PROMODEL!!
erggghhhh.. -_-"
ttbe kecut perut bila ingat balik assignment PROTON =( 

p/s: esok aku balik kelantan. smpai ari ahad. doakan kami sekeluarga selamat smpai.

5 comments:

jimy @ jimbo photography said...

result ko mesti pnye~~~!!!!!!!
amin~~
cepat2!!
doakan aku lak!!
hahaha

Muhamad Khairul Anuar said...

janganlh disebut promodel proton! byk memberikan seribu makna dn kesakitan.... mmg kecut perut....

fadhira™ said...

@jimbo!!!: mudah2an~ amin!~ weyh! paksa org doa plak! hahah! ok2..harap2 ko dpt msuk UKM..amin~

@Muhamad Khairul Anuar: hahaha..kenangan pahit tuh!

mya adriana said...

da follow kamu juga :)

fadhira™ said...

@mya adriana: trimas! :)

LinkWithin