Thursday 24 June 2010

Kalau Lah..

macam ta caya dh kne balik kolej minggu dpn. malasnya!!!~~
aku tak sanggup.... :(
waa! msti blog aku senyap sunyi gelap gulita haru biru tanpa berita dgn entrientri yg baru.
nanti dh ade kt kolej jgn harap aku nk update blog ni.
bukan takde wifi kt kolej tu tp aku jdi tade mood. xtau nape. heh.
kalau  lah ade broadband. rasa macam dunia ni aku yg punya. haha.

hah! ckp psl broadband. post b4 ni aku ada ckp nk beli broadband. kan3?
bila pikirpikir balik tak jadi la nk beli!
sebab aku sayang duit! haha.
kalau lah parents aku punya duit takpela jugak :D
lgipun aku dh nk hbis study, mcm tak berbaloi je kalau beli.
umah pon dh ade wi-fi. so, aku decide baik aku mnyumbang duit aku ke arah yg lain.
aku skrg suka kumpul tudung, shawl, inner shawl & seangkatannya.
kumpul punya kumpul tak pakai pon sbb xsedia lagi. haha!
especially tudung trend skrg tu. ape ntah namanya. syria lycra kot.
aku tak berani nk pkai sbb muka aku bulat + tembam. takot tak kena.
tp aku pon tatau npe aku beli jugak. haha. maybe 1 ari nnti kot aku bru start pkai.
tnggu bila pipi aku kempis ckit. kalau lah boleh..



wearing tudung lycra.. bulat sungguh muka ku...

ttbe plak tringat zamanzaman sekolah dlu. aku tadela debab mcm skrg ni.
betul la org ckp, kebanyakan org yg dok hostel badan akn bertambah naik. haha.
korang tak percaya? nntikan kemunculan entri aku yg akn dtg. heheh..

k la, aku pon dh xde idea nk ckp ape lgi. maklumla dh start ngantok.
semenjak 2 menjak ni badan aku rase letih sgt. xtaula npe. huhu..
ok ok! cukupla setakat ni ye? kang aku merepek ape ntah sat lgi. heee~~
bye semua!

No comments:

LinkWithin