Friday 1 April 2011

Saya Bukan AH LONG, Saya Cuma Nak UNTUNG !

assalamualaikum kawan-kawan!

ekceli aku baru balik keje nih.. penat sangat.. even ada orang hantarkan naik kereta.. hoho.. first day keje, best tauk! member-member sume sporting n kepala gila-gila.. haha! tak sangka baru dua hari lepas interview, terus dapat start kerja hari ni.. alhamdulillah.. ingat dalam masa seminggu baru dapat feedback.. so, kira berbaloi la aku jalan kaki dari rumah nak ke tempat interview selama 40 minit tu kan? sampai melecet tumit kaki ambo.. huhu.. 


ok, sebenarnya aku kerja biasa-biasa jer.. main tekan-tekan nombor and follow up whether customers dah bayar hutang Astro belum.. kira kerja sebagai collector la nih.. rasa macam ah long jer.. huhu.. basic pun ok la kot plus dengan commision lagi.. gaji based on commision yang aku lemah sikit nih.. huhu.. maybe aku kerja ni dulu sementara cari kerja lain.. ekceli aku tak berapa minat kerja telepon orang nih.. dahla telinga aku nih problem sikit.. susah sikit nak detect.. cakap plak asyik tersasul jer.. hadooii.. cukupla aku call driver lori time aku praktikal dulu.. macam-macam kerenah! huh! bila member-member dah ok, kerja pulak tak ok.. :( ok la, pape pun doakan yang terbaik untuk aku ye kawan-kawan! heee~~ catch u later.. tata!!~~

2 comments:

gabanMorka said...

kalo aku call astro, aku nak ko answer..leh?haha

DhiraFauzi™ said...

haha..boleh..no problemo.. :P

LinkWithin