Monday 11 April 2011

Opie Si Comel Lote

guess what??
-10.04.11-
MY ABAH BELI NEW KITTEN!
comel tak hingat! woot ~ woot ~ 

introducing ~ ~ ~

name : opie , age : two months :D

it was our first time beli kucing! finally.. almost three months kot umah aku sunyi tanpa kehadiran haiwan kesayangan Rasullullah S.A.W. nih.. aku ingat abah dah tak nak bela dah.. mne tau dia still sedih n dah serik nak bela kucing.. semenjak kes dua ekor kucing aku kena buli dengan anjing kan.. yela, dah banyak kali kot aku n adik cuba pujuk abah amek mana mana kucing tepi tepi jalan tu and his response...

#GELENG KEPALA

sekali hamek ko! beli terus! hoho..

7 comments:

SyUe SaUfi said...

nomey ;-)

gabanMorka said...

mate die juling?hehe

weh,amik kucg umah aku skali

dh mcm pusat pembiakan kucing dah

DhiraFauzi™ said...

@SyUe SaUfi: kan kan kan? hehe :D
@gabanMorka: a'ah mata juling plus besar macam mata burung hantu.. hoho! yeke? aku nk sekor lagi! :P

Eza said...

cute!

Korang nak diskaun bila bayar roadtax ?
Kesilapan para Bloggers yang perlu anda tahu.

DhiraFauzi™ said...

thanks. tu baru gambar. luar lagi kiut! hehe!

nanamarshmellow said...

sayang , macam kucing yana , name die cheetam :)

DhiraFauzi™ said...

yana dah start bela kucing ker ? bahagia gyler kan ade kucing kat umah? :D

LinkWithin