Sunday 3 April 2011

Kadang Kadang Mata Saya Jeles Dengan Hati Saya Sebab . . .

awokk ..
kenapa la awok dah kena pindah gi rawang ?
huk alorh laa .. baru jer mula nak kenal dgn awok tpi awok dah jauh ..

alkisahnya, ari ni aku, mas, azmi n wan plan nak pegi sunway lagoon.. celebrate burfday wan.. ari ni gak last day 'dia' ada kt puchong.. malam ni bertolak pegi rawang.. pasal tempat 'dia' kerja dah dipindahkan ke sana.:( so, aku plan sebelum pegi sunway lagoon aku nak bawak mas, azmi n wan kenal dengan 'dia'.. ada ajak pegi lagoon tapi 'dia' tak dapat ikut pasal sibuk dok mengemas umah.. semalam 'dia' ada mintak aku masakkan untuk 'dia'.. 'dia' cakap pasni susah nk rasa masakan aku dah.. disebabkan 'dia' dah cakap camtu aku pun setuju la tapi dengan syarat.. aku nak wat sistem barter :P


aku mintak baju 'dia'.. leh wat ilang rindu la kononnya.. hehe..
'dia' setuju aku pun on la.. dah plan pagi esoknya (hari ni) nak bangun pagi pagi masak kerutuk daging dengan kobis masak lemak putih, tapi plan sume jadi tunggang langgang bila aku bangun lambat pagi tdi!! mas dah on the way ke rumah aku, dah la tak mandi lagi! memang tak sempat la nak masak!

sayo mitok maaf banyyok deh awok ?

dah sampai puchong, aku kenalkan ngan kengkawan, amek baju dari 'dia', then terus byebye.. sekejap sangat la senang kata.. aku dapat something dari 'dia' tapi 'dia'.. tangan kosong.. hadooii.. :(
dalam kereta aku tengok dalam plastik tu, ingat ada baju 'dia' jer.. rupanya 'dia' ada selit something.. bukak bukak jer.. nah! tudung kaler merah! hahaha! tau la aku minat merah tapi beragak laahh.. haha!


merahnyer mak ngah! hahaha!
tapi takpa.. aku suka.. hehe.. pandai gak 'dia' ni cari tudung.. ngam ngam ngan aku pulak tuh! selalunya tudung cam ni susah kot nak ngam dengan aku.. kadang kadang aku pakai tak sesuai.. nampak muka lagi boolat gitu.. tapi ni ok jer.. terima kasih awokk!!!!!!! tapi wat aku serba salah la plak kan, 'dia' bagi aku baju 'dia' plus tudung, aku plak tak bagi pape.. :(

sy janji bila kita jumpa pasni saya masakkan untuk awok deh . . ?

k la, mata pun dah ngantuk nih.. penat gyler badan ambo.. nanti ada masa aku update cerita penuh enjoy kat sunway lagoon k! :) malam ni tido lena la aku, ada baju 'dia'.. hohoho.. ok bye!

**kadang kadang mata saya jeles dengan hati saya sebab...
awok jauh di mata tapi selalu dekat di hati saya**
^_^

6 comments:

gabanMorka said...

mesti member ko terkilan

mesti punya

DhiraFauzi™ said...

member aku yg mne ? yg mintak aku masakkan tu ker ? haha ! aku bukan sengaja pun !

nojie said...

alololo..
suwitnye awok-awok ni..heee :D~
bju tuh msti wat pelok time tido kn..kah kah kah..
rwg-sunway xsmpai 2,3hr pom prjlnnye hehehe~

DhiraFauzi™ said...

alamak ! kak jie ! erk! *blushing*
hahaha !
bukan wat pelok jer, leh pakai skali pasal baju die tu salah beli !
die beli size M jenis besar tuh..
die bagi baju salah beli kat dira la skrg.. ngokngek ! hahaha !
memang la tak lama tapi penat kot . minggu lepas dah jumpa dah. hehe !

nanamarshmellow said...

xera :) saya pun dapat baju gak , hehe

DhiraFauzi™ said...

wah! best kan bila bawak tdo sekali? hahahaha!

LinkWithin