Sunday 17 October 2010

Wajah Baru & MUET

suka plak view blog aku ni byk kali. dah berubah wajah seyhh~~ :D
setiap kali bukak blog, mesti jadi happy & bersemangat. maybe sbb lagu kt blog ni kot: "Charice - Pyramid". buat aku terbayang-bayang Sunway Pyramid sekaligus wat aku teringat rumah. hehehe. tak sabar rasanya nak habis belajar. sebulan lebih je lagi, pastu praktikal. yahoooo~~ btw, esok pagi aku ada Speaking Test (MUET) wish me luck!! harap semuanya berjalan dengan lancar. amin!!!~ tapi yg wat aku musykil skrg ni, time test kt slip jadual & website lain! nak ikut yg mana ni????????


kt slip tulis pkul 7.30am. kt website tulis 11am. hmmm...
better ikut yg awal kot. klu xde nama aku kul 7.30am boleh trus g kelas. then dtg balik kul 11am. kan kan kan? ;)
k la, aku nk sambung wt assignment transportation. malam ni mesti siapkan & print! sok nk hantar! kurang sikit beban. yeay!^^ till then, byebye sume! salam~

No comments:

LinkWithin