Saturday 16 October 2010

Kekusutan Melanda DiriKu

SALAM DAN SELAMAT SEJAHTERA!
Fadhira kembali lagi wahai org kampung sume!!! hehehe.. berangan je ko ni Dhira, konon rmai follower.. padahal cenonet je.. tp xpela, mne tau kn in future mkin rmai follower aku.. amin~ heheheh! ok, sbnrnyekan skrg ni aku dok kt bilik sengsorang.. dari lepas isyak td.. roomates aku sume ada hal masingmasing.. Dayah balik KL, Lala jaga gerai & Iza g bilik mmber die wat keje.. aku? juz dok bilik melayan perasaan dari td..






ari ni ttbe je mood aku bertukar sayu & mcm biasa klu mood camtu datang, aku mintkla pakcik GOOGLE or makcik PHOTOBUCKET hadiahkan gambargambar hujan kat aku.. bkan hujan group indie tu k, tp cuaca hujan tuh.. yes! aku suka HUJAN, sangat2! pastu, lagulagu yg bermain kt gegendang telinga aku pon bertukar la gak.. dari lagu K-POP terus ke lagu R&B, INDO or LAGU 90AN yg tangkap leleh.. haishhhh~ sambilsambil tu aku BLOGWALKING la skali.. heheh.. nasibla ada berokben ni haaa.. leh la mengubat rasa kebosanan aku..





ekceli, aku tgh sakit otak memikirkan ASSIGNMENTS & kejekeje yg terbengkalai ni haaa~~ banyak..banyak sangatsangat!!!
TO-DO-LIST aku plak camne?? jgn ckp la weyh! byk lagi yg UNCHECK! hadoiii..

PROGRESS OF MY ASSIGNMENT:
MANAGEMENT OF TRANSPORTATION = 85%
INNOVATION MANAGEMENT TEAM = 0%
WAREHOUSING AND MATERIALS HANDLING TECHNOLOGY = 60%
RESEARCH METHODOLOGY = 50%
STRATEGIC MANAGEMENT = 0%
PENGAJIAN MALAYSIA = 0%







AKU NAK BALIK RUMAH LAA!! :'(
aku tasuke la perasaan camni..huhuhu..oh ya! isnin ni aku ada MUET! seyes takot!! aku tak risau bile nk brcakap dlm BI.. aku leh hentam je.. tp aku takot klu aku xde IDEA nak ckp ape..
Ya ALLAH, BERILAH KEKUATAN KPD HAMBAMU INI~~~

6 comments:

gabanMorka said...

bile mau jadi 100%?

DhiraFauzi™ said...

sehari sebelum due date. haha!

Fana Farhana said...

senang je kot muet..

men knyit2 mte jer..

DhiraFauzi™ said...

eh,betul ke fana?
kalaulah kenyit mata je leh jawab..
bahagianya idup..huhuhu..

Fana Farhana said...

ahahaha...

senang ah, senang kena halau dari blik test..

kire ok la..

soalan pon x susah sgt kot..

DhiraFauzi™ said...

senang kne halau? huish! xnkla gitu..
huhuhu..

LinkWithin