Saturday 15 October 2011

Bertukar Haluan ? Nak ke Tak Nak ? *KONPIUS*

permohonan UiTM untuk sesi 2012 dah dibuka hari ni . .
tibatiba aku rasa macam nak apply . .
aku perasan aku tak happy kat sini . .



" tu la, padan muka ko, dulu tak nak pandang langsung! sekarang dah terkial-kial baru nak cari.. abang, mummy, abah ko dah tanya banyak kali sure ke dengan keputusan ko, kenapa tak nak dekatdekat, ko berlagak, sombong, haaa.. ni makan dia! "

" ok salah aku, tapi mane la aku tau cam gini jadinya.. eh, tapi ok la.. aku sedar awal, kalau dah sem dua sem tiga ke lagi parah "

" tak kisah la awal ke lambat, ko nak berhutang sana sini? dah ribu riban dah ko bazir tau tak? camne ko nak bayar balik? pakai daun? lain la klu ko tu orang kaya.. tak payah mengada-ngada! ko teruskan jer.. jangan ikutkan sangat perasaan ko tuh.. "

" tapi hati dah takde kat sini.. takde mood nak wat suma benda.. klu teruskan macam takde guna jugakk.. aku tak happy kat sini.. "

confius sudaaa . . nak ke tak nak ?
ahhh ! apply je la dulu ! nanti-nanti pikir !



5 comments:

Anonymous said...

apply je dulu.

DhiraFauzi™ said...

terima kasih atas cadangan anda :)

Anonymous said...

sama-sama. :)

SyUe SaUfi said...

urm..kalo syue..syue apply je dulu..sempat lagi niee :) ape2 pn..all d best akak.. mane yg sesuai n akk selesa..make ur own decision wisely ya ~

DhiraFauzi™ said...

akak dah apply dah.. harap2 dapat laa.. anyway, tengs syue for the wish :)

LinkWithin