Thursday 26 May 2011

saya,MERAH + awok,PUTIH = kita,ANOK JATI KELATE!!

buat pertama kali dalam hidup, aku terasa nak beli jersi bola :)



 nice kan ? GOMO KELATE GOMO ! MERAH itu HEBAT ! <3



aku perasan aku mula survey jersi bola thru internet ni semenjak aku ternampak geng mamat-mamat yang berjersi RED WARRIOR berkeliaran kat Sunway Pyramid. ada satu hari tu, aku menghabiskan break dua jam aku kat sana. kalau tak silap aku, that day Kelantan(5) vs. Selangor(1) kat Stadium Shah Alam. dari jauh dah nampak baju diorang pakai, dalam hati aku kata "waahh..kenapa banyak merah putih nih? cantiknya jersi diorang". secara jujur, aku tak tau pun tu jersi kelantan, bila dengar mamat-mamat tu kecek kelate baru la aku tau. diorang datang dekat baru nampak logo kelantan n that time jugak la aku terus fall in love dengan jersi tuh. balik umah jer terus search kt google. haha! tapi apakan daya, aku tengah pokai, telan air liur jela tengok. insyaALLAH ada rezeki masa akan datang, aku beli laaa :)


one for ME and one for HIM . saya suka MERAH , awok suka PUTIH . ok la tu ;)

(sumber gambar: KATALOGJERSIonline.blogspot)

p/s : Final Piala FA 11 Jun 2011@ Stadium Bukit Jalil
- Kelantan vs. Terengganu -
*agak-agak best ke pergi tengok live ? teringin pulak*
^_^

6 comments:

WANIFIERDANI said...

zera, ade couple jersy jual online..

only rm80 per couple..

cun gak..

interested ? nnt ingtkan wani bg link..

DhiraFauzi™ said...

really ? nak ! nak ! nak ! ;)

nanamarshmellow said...

wani nak jugak :)

DhiraFauzi™ said...

sebok je tau yana nih. hehehe :D:D

gabanMorka said...

nak! nak!
haha

DhiraFauzi™ said...

ko suruh dayah beli la gaban :P

LinkWithin