Thursday 4 June 2009

MuLa BerJiNaK-JiNaK

..bismillahirrahmanirrahim..
salam utk sesiapa yg dh msuk blog akue nieh, xkire la klu kowg ttbe termasuk n ter'usha' blog akue yg xseberapa nie or kne pakse dgn akue suh msuk smpai ke cni. hehehe.. mintk sori dong! nama aku FADHIRA BINTI MOHD FAUZI. jgn tnye akue npe nme aku pendek jek. aku pon xtau npe. dh parents aku bgi nme camtu nk wt cmne. terima jela. heheh.. neway, aku brbangga dgn nme akue. kowg sume leh pnggil aku DHIRA je. nk pnggil ZIRA pon bule. nk taw lbih lanjut kowg tnye je akue keyh? xde hal laa.. FYI, aku skrg nie mule nk brjinak-jinak dlm dunia blog nieh. aku tgk mcm syok je klu join mendalah nie. hrp2 camtu la. hurmm.. myb dgn adenye blog nie kowg sume leh rapat n knal lbih lgi ttg diri aku. sbnrnye dah lme akue tringin nk wt blog nieh tp mse x mengizinkan. *bajet bz je..heh..* tp akhirnye.. pd pkul 6.30pm yg bertarikh 4 JUN 2009, entri prtama akue dah pun terhasil. alhamdulillah.. (blog ni sbnrnya aku create bulan 12 tahun lepas tp skrg bru nk wt entri. haha!) pape pon, trimas skali lgi sbb sudi mluangkan mse ckit bace coretan prtama akue nieh. akhir kata, klu nk tau lbih detail psal akue, rjin2 la jenguk blog akue nie ye? insyaALLAH akue akn me"muat naik"kan pape gmbar or cerita n update blog keshayangan akue nie klu akue free..
~aStA La VisTa~

No comments:

LinkWithin